cookies

Privacy statement

Laatste update: 22 mei 2018

Dit is de privacyverklaring van Stabobouw B.V. (hierna “Stabo” of “wij”).Stabo  is gevestigd aan de  Gildenweg  27 te Blokker. Het Kamer van Koophandelnummer van Stabo is: 36038716. Stabo is de verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens.

Stabo  heeft een Functionaris voor Gegevensbescherming (“FG”). De FG houdt intern toezicht op de gegevensverwerking van Stabo. Indien je klachten of vragen hebt die met betrekking tot uw persoonsgegevens kun je contact met de FG opnemen. Dit kan per e-mail via [email protected]

In deze verklaring leggen wij uit wat ons algemene beleid is ten aanzien van het verwerken van persoonsgegevens. Wij beschrijven welke persoonsgegevens we van jou verwerken, hoe we jouw privacy waarborgen en welke rechten je hebt. Als je wilt weten welke cookies wij gebruiken, dan kun je dat lezen in onze cookieverklaring.

Deze verklaring heeft betrekking op gegevens die wij verwerken van klanten en bezoekers van onze website, leveranciers sollicitanten en alle overige relaties van Stabo.

Wat is het algemene privacybeleid van Stabo?

  • Staborespecteert de privacy van alle bezoekers van haar website stabobouw.nl, van haar (potentiële) klanten en relaties.
  • Stabo stelt de veiligheid en vertrouwelijkheid van jouw persoonsgegevens voorop en gaat zorgvuldig met jouw persoonsgegevens om.
  • Stabo deelt jouw gegevens alleen met partijen die zij inschakelt voor de levering van haar diensten en met partijen waarmee zij gegevens moet delen op basis van een wettelijk verplichting.
  • Stabo is voortdurend op zoek naar manieren om haar dienstverlening te verbeteren en deze zoveel mogelijk af te stemmen op jouw persoonlijke wensen en behoeften. Daarbij houdt Stabo altijd rekening met jouw privacy en houdt zich aan de eisen van de toepasselijke gegevensbeschermingswetgeving.

Wanneer verzamelen wij jouw persoonsgegevens en hoe komen we hieraan?

Stabo verwerkt jouw persoonsgegevens omdat je:

  • gebruik maakt of wil gaan maken van haar diensten;
  • je gegevens invult of achterlaat in een van haar vestigingen of via andere gangbare kanalen, zoals e-mail, de website of per telefoon;
  • de website van Stabo bezoekt;
  • een zakelijke relatie met Stabo hebt;
  • solliciteert bij Stabo.

De meeste gegevens die we van jou verzamelen lever je zelf aan. Om welke gegevens dat gaat is afhankelijk van de specifieke dienstverlening. In bepaalde gevallen kunnen we de gegevens uit onze database of CRM halen, zodat jij niet steeds opnieuw je gegevens hoeft aan te leveren.

Als je een zakelijke relatie aangaat met  Stabo, worden de gegevens van jouw onderneming uit het databaseplatform van de Kamer van Koophandel (“KvK”) en/of andere dataplatformen gehaald en automatisch ingevuld.

Tot slot verzamelen we ook jouw persoonsgegevens via de cookies die wij (laten) plaatsen. Dit laatste al dan niet na acceptatie.

Voor welke doelen verzamelen we jouw persoonsgegevens?

Stabo verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • Communicatie. We gebruiken je contactgegevens om contact met je op te kunnen nemen als dat noodzakelijk is, bijvoorbeeld voor de afwikkeling van garantie of recall van producten. Verder om je te informeren over onze dienstverlening en om je op de hoogte te stellen van acties en aanbiedingen. Daarnaast gebruiken we je telefoonnummer, als je daar toestemming voor hebt gegeven, om je persoonlijk te informeren over voor jou relevante zaken of om je op te nemen in voor jou relevante WhatsApp-groepen.
  • Om Stabo onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten.
  • Uitvoeren contract. Als je klant of leverancier bent van Stabo dan verwerken wij jouw gegevens voor de voorbereiding, totstandkoming en uitvoering van de overeenkomst.
  • In bepaalde gevallen toetsen wij de kredietwaardigheid van onze klanten, leveranciers of andere relaties. Dit laten wij doen door een extern bureau. Meestal worden alleen bedrijfsgegevens verwerkt in dit proces, maar het kan zijn dat er ook persoonsgegevens worden verwerkt.
  • Zowel naar aanleiding van open sollicitaties als naar aanleiding van een vacature.
  • Wet- en regelgeving. We verwerken jouw persoonsgegevens indien we daartoe op grond van wet- en regelgeving toe verplicht zijn.
  • Om te waken over onze eigendommen en om de veiligheid van ons personeel en onze klanten te waarborgen zijn de vestiging van Stabo en de parkeerterreinen en bouwplaatsen soms voorzien van camera’s.
  • Gebruikerservaring website. Om te beoordelen of de website van Stabo een optimale gebruikerservaring biedt.
  • Marketing analyse en onderzoek. We gebruiken je contact gegevens om je uit te nodigen om mee te doen aan onderzoeken, enquêtes en klantpanels. Daarnaast gebruiken we aankoopgegevens voor het maken van analyses. Ook gebruiken we je gegevens voor algemeen marktonderzoek.
  • Gepersonaliseerde aanbiedingen. We gebruiken jouw aankoopgegevens om aanbiedingen te doen die zijn afgestemd op jouw voorkeuren en interesses.
  • Direct marketing/adverteren. Om jou op andere websites advertenties te laten zien die aansluiten op jouw voorkeuren.

 

Wat zijn de grondslagen voor de verwerkingen?

Wij verwerken jouw gegevens omdat wij deze gegevens nodig hebben voor het aangaan of het uitvoeren van de overeenkomst met jou, omdat wij een wettelijke verplichting hebben, jij daartoe toestemming hebt verleend of omdat wij daar een gerechtvaardigd belang voor hebben.

Als je Stabo toestemming hebt gegeven om voor bepaalde doelen jouw persoonsgegevens te verwerken, dan kun je deze toestemming op ieder moment intrekken op dezelfde wijze als waarop je deze hebt verstrekt.

Om welke processen draait het en welke persoonsgegevens verzamelt Stabo?

Stabo verwerkt jouw persoonsgegevens bij verschillende processen. Hieronder tref je een overzicht aan van de belangrijkste processen.

1. Klantenservice / Contactformulier

Bij de klantenservice van Stabo kun je terecht voor al je vragen, opmerkingen en klachten over de dienstverlening van Stabo. Ook kun je hier terecht als je vragen hebt over uw project.

Vaak zal de klantenservice je vragen bepaalde gegevens te vertrekken of foto’s te sturen zodat wij jou goed van dienst kunnen zijn. Soms zal het nodig zijn om jouw gegevens te delen met derden, bijvoorbeeld een reparateur of de leverancier in geval van garantie.

De informatie die bij de klantenservice binnenkomt, kan gebruikt worden voor onderzoeksdoeleinden om onze diensten verder te kunnen verbeteren.

Op de website van Stabo kun je contact opnemen met Stabo via een contactformulier of via uw klant portol, bijvoorbeeld wanneer je een vraag of een klacht hebt. Deze komt binnen bij onze service team en wordt zo snel mogelijk afgehandeld. De gegevens die we je vragen in te vullen, hebben we nodig om met jou te kunnen communiceren en je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Jouw ingevulde gegevens worden versleuteld verzonden. Deze gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt dan afhandeling van jouw vraag of klacht.

2. Folders en brieven

We informeren je graag onze, producten en diensten. Hiervoor gebruiken we je contactgegevens die je aan ons hebt verstrekt. Als je hebt aangegeven onze folder per post te willen ontvangen, dan gebruiken we je (bedrijfs)adres om de folder toe te sturen. Afmelden voor deze folder kan in MijnStabo.

Indien je daarvoor toestemming hebt gegeven, gebruiken we jouw e-mailadres om jou de folder digitaal te versturen. Mocht je geen e-mails van Stabo meer willen ontvangen dan kun je je via de eerst volgende e-mail die je ontvangt afmelden, via de link “afmelden alle nieuwsbrieven”.

Om onze dienstverlening te verbeteren voeren wij statistische analyses uit op onze verstuurde digitale folders. We houden dan bijvoorbeeld bij welke versie van de folder er verstuurd is, of de folder geopend is, waar precies op geklikt is en of het versturen van een folder heeft bijgedragen aan het bedrijfsresultaat. Lees hierover meer in de cookieverklaring.

3. Aanvragen offertes

Om offerte aanvragen te doen bij Stabo te kunnen doen hebben wij de de volgende gegevens nodig voor ons CRM systeem. Deze kun je aanvragen via de mail of via de website. Op de uitgebrachte offerte staat op naam van jouw bedrijf maar is daarnaast ook persoonsgebonden.

Om een offerte  te kunnen verstrekken hebben wij de volgende gegevens van je nodig:

  • het KvK-nummer van jouw onderneming;
  • (bedrijfs)naam;
  • de adresgegevens van jouw onderneming;
  • telefoonnummer(s);
  • e-mailadres;
  • het vestigingsadres;
  • het factuuradres; en
  • de naam, geslacht (voor de aanhef), adres, telefoonnummer en e-mailadres van de verschillende mensen binnen uw organisatie.

Overige gegevens zijn optioneel en verstrek je vrijwillig. Ze zijn niet nodig om klant van Stabo te kunnen worden. Het niet verstrekken van optionele informatie kan wel tot gevolg hebben dat je bepaalde diensten die Stabo aanbiedt mogelijk niet kunt gebruiken.

4. Gepersonaliseerde aanbiedingen/gericht adverteren

Aankoopgegevens Kunnen wij gebruiken om inzicht te krijgen in de wensen en behoeften van onze klanten en als input voor onze aanbiedingen, acties en overige marketingactiviteiten.

We kunnen uw aankoopgegevens gebruiken  voor gepersonaliseerde aanbiedingen en om speciaal voor jou geselecteerde producten onder je aandacht te brengen. We houden jouw aankoopgedrag bij in onze klantendatabase en kunnen jou aan de hand daarvan gerichte aanbiedingen doen of gerichte mails sturen. Dit betekent dat de ene klant aanbiedingen kan krijgen voor bijvoorbeeld nieuwbouw en de andere klant voor zonnepanelen.

Ook kan je van Stabo ook online gerichte aanbiedingen ontvangen of advertenties te zien krijgen die op jouw voorkeuren zijn afgestemd. Stabo en derde partijen plaatsen hiervoor cookies. Door middel van deze cookies en pixels verzamelen wij en/of de derde partijen de volgende gegevens:

  • (een deel van jouw) IP-adres;
  • technische kenmerken zoals de browser die je gebruikt en de resolutie van jouw computerscherm;
  • vanaf welke pagina je op onze website bent gekomen;
  • wanneer en hoe lang je onze website gebruikt/bezoekt;
  • of je gebruikt maakt van de functionaliteit van onze website;
  • welke pagina’s je bezoekt binnen onze website;
  • jouw surfgedrag buiten onze website om.

5. Leveranciers portal Stabo

Als Stabo leverancier  kun je toegang krijgen tot het klanten portal met je e-mail adres kan je een  account aanmaken. Bij het aanmaken van een account worden jouw klantgegevens die je eerder aan ons hebt verstrekt zoals (bedrijfs)naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en KvK-gegevens automatisch ingevuld en opgeslagen. Deze kun je op elk gewenst moment inzien en aanpassen. In het portal is het ook mogelijk om de e-mails te beheren en toestemming te geven of in te trekken voor bepaalde verwerkingen. Ook kan u hier een vragen stellen en service meldingen maken, deze worden opgeslagen in het systeem, deze kunnen worden doorgestuurd naar derden voor het afhandelen van de service melding.

6. Klanten portal Stabo

Als Stabo klant kun je toegang krijgen tot het klanten portal met je e-mail adres kan je een  account aanmaken. Bij het aanmaken van een MijnStabo account worden jouw klantgegevens die je eerder aan ons hebt verstrekt zoals (bedrijfs)naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en KvK-gegevens automatisch ingevuld en opgeslagen. Deze kun je op elk gewenst moment inzien en aanpassen. In het portal is het ook mogelijk om de e-mails te beheren en toestemming te geven of in te trekken voor bepaalde verwerkingen. Ook kan u hier een vragen stellen en service meldingen maken, deze worden opgeslagen in het systeem, deze kunnen worden doorgestuurd naar derden voor het afhandelen van de service melding. Ook kan u hier uw facturen inzien.

7. Stabo App

Als Stabo klant kun je gebruik maken van de Stabo App. Deze kun je downloaden als je een MijnStabo account hebt. De applicatie maakt gebruik van jouw gegevens uit MijnStabo. Met deze applicatie kun je toegang krijgen tot de vestigingen, contact met Stabo opnemen en folders inzien.

8. Gratis wifi

Wij bieden klanten van ons gratis wifi aan. Dit verloopt via onze router. Door gebruik te maken van ons wifinetwerk, ga je akkoord met de voorwaarden van xs4all  en met de manier waarop zij jouw persoonsgegevens verwerken.

9. Product Recall

Het kan voorkomen dat er onverhoopt iets mis is met een product dat je bij ons hebt gekocht. Wij gebruiken jouw aankoopgegevens en klantgegevens om te zien of en wanneer je het betreffende product bij ons hebt aangekocht en om vervolgens contact met je op te nemen. In uitzonderlijke situaties, wanneer jouw gezondheid, welzijn of veiligheid in gevaar zijn en je zo snel mogelijk hiervan op de hoogte moet worden gesteld, kunnen we besluiten je gegevens te delen met de leverancier of andere derden om de noodzakelijke acties te kunnen ondernemen. In dat geval zullen we altijd met deze derden overeen komen dat zij jouw gegevens alleen mogen gebruiken voor de recall actie en daarna moeten verwijderen.

10. Cameratoezicht

Wij beveiligen ter bescherming van onze werknemers, klanten en eigendommen ons kantoor en bouwplaatsen met camera’s. Deze camera’s zijn duidelijk zichtbaar geplaatst en bij betreding van één van onze locaties  word je op de aanwezigheid van cameratoezicht geattendeerd.

11. Anonieme en statistische klantonderzoeken

Wij hechten veel waarde aan jouw mening als klant. Daarom nodigen wij onze klanten soms  uit om mee te doen aan (markt)onderzoek. Afhankelijk van het onderzoek, ontvang je een vragenlijst per e-mail of vragen we je in de vragen in direct te beantwoorden. De resultaten van dergelijke onderzoeken zijn anoniem. De gegevens gebruiken we uitsluitend om onze service te verbeteren.

12. Persoonlijk klantonderzoek (NPS)

Naast algemene onderzoeken, vragen wij onze klanten ook deel te nemen aan een meer persoonlijk klantonderzoek, NPS. Deelname hieraan is vrijwillig. Als je deelneemt, verwerken we de volgende gegevens:

  • naam;
  • bedrijfsnaam;
  • positie in het bedrijf,
  • geslacht;
  • de door jou gekozen taal;
  • contactgegevens (e-mailadres/telefoonnummer/postadres)
  • Klantnummer;
  • de door jou gegeven antwoorden;

Alle antwoorden en feedback die je geeft, zijn te herleiden naar jou als persoon. Je kunt zelf een (aanvullend) telefoonnummer achterlaten waarop we je kunnen bereiken voor toelichting op jouw feedback. De gegevens die wij via NPS over je verzamelen, gebruiken we alleen om onze diensten te verbeteren.

13. Inkoop / leveranciers

Stabo verwerkt persoonsgegevens van haar leveranciers die nodig zijn voor de inkoop van producten en de uitvoering van het overeenkomsten met de leveranciers. De gegevens die Stabo verwerkt van haar leveranciers verwerkt zijn de namen en contactgegevens van de contactpersonen en overige gegevens indien dit in een specifiek geval nodig is.

14. Sollicitaties

Als je bij Stabo solliciteert, dan worden de door jou verstrekte gegevens verwerkt. Dit zijn onder andere:

  • Naam en adresgegevens;
  • e-mailadres, telefoonnummer en andere contactgegevens;
  • geboortegegevens/leeftijd;
  • geslacht;
  • Curriculum vitae (CV), informatie over opleiding, stages en werkervaring
  • gegevens over trainingen en opleidingen en/of assessments die je zelf of via ons hebt gevolgd of gedaan;
  • gegevens over beschikbaarheid;
  • andere gegevens die van belang (kunnen) zijn in het kader van de
  • beoordeling van de geschiktheid van de kandidaat, bijvoorbeeld referenties en
  • getuigschriften, nationaliteit en werkvergunning;
  • overige gegevens die jij ons hebt verstrekt.
  • Deze gegevens zijn alleen toegankelijk voor de ontvangers van deze informatie, onze recruiters en de personen die bij de selectieprocedure en gesprekken betrokken zijn. Stabo gebruikt deze gegevens uitsluitend voor en gedurende het sollicitatieproces.

 

Hoe lang bewaren we jouw persoonsgegevens?

Stabo bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wat houdt dat concreet in?

Soort gegeven Bewaartermijn en reden
Klantgegevens Jouw persoonsgegevens worden bewaard zolang je klant bent van Stabo. Als je de klantrelatie beëindigt, bewaart Stabo maximaal een jaar jouw gegevens met uitzondering van die gegevens waarvoor een wettelijke verplichting bestaat. Dit geldt bijvoorbeeld voor facturen.
Leverancier gegevens Jouw persoonsgegevens worden bewaard zolang we zaken doen of zolang jij onze contactpersoon bent voor de leverancier en zo lang als we daartoe verplicht zijn op grond van de wet.
Gegevens van sollicitanten Jouw gegevens als sollicitant worden maximaal een maand na afronding van een sollicitatieprocedure bewaard, tenzij je toestemming hebt gegeven dat wij deze langer mogen bewaren. Dan worden jouw gegevens uiterlijk na 1 jaar verwijderd.
Camerabeelden Onze camerabeelden worden maximaal 28 dagen bewaard, tenzij er een gegronde reden is om de beelden langer te bewaren (bijvoorbeeld een politieonderzoek). Dan worden de beelden bewaard zolang als noodzakelijk.

 

Delen we jouw gegevens?

Alle gegevens die wij verwerken, worden opgeslagen in de datacentra van AFAS software of hun IT service providers. Daarnaast delen wij jouw gegevens met METRO bedrijven die binnen de groep diensten verlenen, zogenoemde shared service centers, bijvoorbeeld op financieel en administratief terrein.

Behalve met bedrijven die onderdeel zijn van Stabo, kunnen wij jouw gegevens delen met door ons ingeschakelde derden zoals drukkerijen, e-mail- en postverwerkers. We delen deze gegevens uitsluitend om te kunnen voldoen aan onze contractuele verplichtingen of ten behoeve van direct marketingdoeleinden.

Wanneer wij jouw gegevens met derden delen, leggen wij die derden de verplichting op om jouw persoonsgegevens goed te beschermen. Als wij derde partijen inschakelen die zijn gevestigd buiten de Europese Economische Ruimte (EER) nemen we daar waar nodig extra maatregelen.

Stabo verkoopt jouw persoonsgegevens niet aan derden. Verder deelt Stabo jouw gegevens alleen aan andere dan de hierboven genoemde partijen als zij daartoe wettelijk verplicht is.

Hoe beveiligen wij jouw gegevens?

Wij beveiligen jouw gegevens om te voorkomen dat deze verloren gaan of in de verkeerde handen vallen. Enkele van de maatregelen die wij treffen zijn:

  • we beveiligen onze website met een TLS-certificaat. Hiermee wordt vertrouwelijke informatie, bijvoorbeeld die wordt verstrekt via een contactformulier, versleuteld verzonden;
  • onze software is geüpdatet en we maken gebruik van een firewall;
  • toegang tot elektronische systemen is beveiligd met een wachtwoord en als extern toegang wordt gegeven maken we vanaf 1-7-2018 gebruik van two-factor authentication;
  • alleen bevoegde personeelsleden/derden hebben toegang tot jouw persoonsgegevens;
  • het delen van persoonsgegevens met derden doen we via een beveiligde verbinding; en,
  • we sluiten overeenkomsten af met derden die in onze opdracht jouw persoonsgegevens verwerken waardoor jouw privacy wordt gewaarborgd.

Welke rechten heb je met betrekking jouw persoonsgegevens?

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Stabo. Ook heb je in sommige gevallen het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen.

Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar [email protected]

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, dit zijn de twee of drie regels onderaan het voorblad van het paspoort of aan de achterkant van een ID-kaart), ID-nummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. Wij zullen beoordelen of we gehoor moeten en kunnen geven aan jouw verzoek. We reageren hier zo snel mogelijk op.

Overigens kun je via uw specifieke portal  altijd bepaalde gegevens wijzigen, corrigeren of andere rechten uitoefenen.

Indien je klachten hebt over onze gegevensverwerking, dan verzoeken wij jou dit zo snel mogelijk bij onze Functionaris voor de Gegevensbescherming te melden. Uiteraard hopen we hier samen uit te komen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons.

Wat als het privacybeleid van Stabo wijzigt?

De regels rondom de bescherming van persoonsgegevens en onze diensten kunnen veranderen. Wij behouden ons dan ook het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. De meest actuele privacyverklaring vind je altijd op https://wwwsStabobouw.nl. Deze verklaring is voor het laatst gewijzigd op 22 mei 2018.

Overzicht van Cookies

Cookies zijn kleine tekst bestanden die je webbrowser op je computer opslaat wanneer je een website bezoekt. Deze cookies worden veelal later weer uitgelezen, wanneer je bijvoorbeeld de website opnieuw bezoekt. Cookies bedienen meerdere functies, waaronder het onthouden van je voorkeuren, het bijhouden van bezoekersgedrag (web analytics) en om bijvoorbeeld relevante advertenties op andere websites te tonen.

Soorten Cookies die wij gebruiken

  1. Voor functionele doeleinden
  2. Voor analytische doeleinden
  3. Voor advertentie doeleinden

1. Voor functionele doeleinden

Dit type cookies gebruiken we om je voorkeuren als bezoeker te registreren en te onthouden. Hiermee hoef je jouw voorkeuren niet steeds opnieuw in te geven zodat de website makkelijker te gebruiken is. We gebruiken bijvoorbeeld ‘cookieconsent_dismissed’ om de cookie-notificatie op onze site wel / niet te tonen.

2. Voor analytische doeleinden

Dit type cookies zetten we in om het gebruik van onze websites te analyseren zodat we zodat we de functionaliteit en effectiviteit ervan kunnen verbeteren. De software die we hiervoor gebruiken is Google Analytics. Om aan de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) te voldoen delen we geen gegevens met Google en hebben we een verwerkersovereenkomst met hun.

3. Voor advertentie doeleinden 

We gebruiken dit type cookies om ons te helpen relevante advertenties op website van derden (o.a. via advertentie netwerken van Google en AppNexus) te tonen aan mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in onze producten. Daarnaast gebruiken we deze cookies om de prestaties van onze advertentiecampagnes te meten. Ook kunnen we met deze cookies het aantal keer dat je een advertentie ziet beperken, zodat je niet steeds dezelfde advertentie ziet. Als laatste wordt dit type cookies ook gebruikt om je te helpen je af te melden voor onze advertenties.

Alle Cookies op deze site

Hieronder vind je een overzicht van de cookies die wij op onlinesucces.nl gebruiken. Houd er rekening mee dat deze informatie af en toe verandert, bijvoorbeeld omdat wij onze website aanpassen of omdat de regels omtrent cookies wijzigen. We doen ons uiterste best om deze informatie altijd zo accuraat mogelijk te houden en raden je daarom aan deze pagina regelmatig te bekijken. Zo kun je, als er veranderingen zijn, altijd beslissen of je jouw cookie-instellingen wilt aanpassen.

Voor functionele doeleinden

COOKIE
LEVERANCIER
OPSLAGPERIODE
OMSCHRIJVING
cookieconsent_dismissed Cookie Consent plugin 1 jaar Wordt gebruikt om cookie-notificatie op onze site wel / niet te tonen.
comment_author, comment_author_email, comment_author_url WordPress 1 jaar Wordt gebruikt om je naam, e-mailadres en website url te onthouden wanneer je een reactie op onze blog plaatst. Op deze manier hoef je deze gegevens niet opnieuw in te vullen wanneer je weer op een blog artikel reageert.
VISITOR_INFO1_LIVE, PREF_ Youtube  Worden gebruikt wanneer de website een zgn. embedded Youtube video op een pagina toont, o.a. om  het aantal views op de videos te registreren.
NID  Google Maps 6 maanden  Wordt geladen op onze routebeschrijving pagina omdat onze site met Google Maps integreert. De meeste Google-gebruikers hebben een voorkeurscookie ‘NID’ in hun browsers. Een browser stuurt deze cookie mee bij verzoeken aan de sites van Google. De NID-cookie bevat een unieke ID die Google gebruikt om je voorkeuren en andere informatie te onthouden, zoals uw voorkeurstaal (bijvoorbeeld Nederlands), hoeveel zoekresultaten u per pagina wilt laten weergeven (bijvoorbeeld 10 of 20) en of u het SafeSearch-filter van Google wilt inschakelen.
HSID, SID, SAPISID, Google Maps 6 – 24 maanden  Wordt gebruikt om instellingen binnen Google Maps te onthouden.

Voor analytische doeleinden

COOKIE
LEVERANCIER
OPSLAGPERIODE
OMSCHRIJVING
_utma Google Analytics 2 jaar Wordt gebruikt om gebruikers en sessies te onderscheiden. Het cookie wordt aangemaakt wanneer het Google Analytics javascript wordt uitgevoerd en er zijn geen bestaande __utma cookies aanwezig. Het cookie wordt telkens bijgewerkt wanneer gegevens naar het Google Analytics platform zijn verzonden.
_utmb Google Analytics 30 min Wordt gebruikt om nieuwe sessies / bezoeken te bepalen. Het cookie wordt aangemaakt wanneer het Google Analytics javascript wordt uitgevoerd en er zijn geen bestaande __utmb cookies aanwezig. Het cookie wordt telkens bijgewerkt wanneer gegevens naar het Google Analytics platform zijn verzonden.
_utmc Google Analytics Browsersessie Wordt geplaatst voor interoperabiliteit met urchin.js (een verouderde versie van het Google Analytics script). In het verleden werd dit cookie samen met de __utmb-cookie gebruikt om te bepalen of een gebruiker in een nieuwe sessie / bezoek was. Wordt niet gebruikt door ga.js.
_utmt Google Analytics 10 min Wordt gebruikt om de verzoeken naar het Google Analytics Platform te reguleren.
_utmv Google Analytics 2 jaar Wordt gebruikt om extra / variabele gegevens op bezoekersniveau in Google Analytics op te slaan, bijvoorbeeld de SBI branche code van de bezoeker (indien deze informatie beschikbaar is). Deze cookie werd in het verleden ook gebruikt door GA Classic en wordt telkens bijgewerkt wanneer gegevens naar het Google Analytics platform zijn verzonden.
_utmz Google Analytics 6 maanden In dit cookie wordt de verkeersbron of campagne opgeslagen zodat wij beter kunnen achterhalen via welke weg(en) je onze site bezoekt. De cookie wordt aangemaakt wanneer het Google Analytics script is uitgevoerd en wordt bijgewerkt wanneer de inhoud naar het Google Analytics platform is verzonden.
_ga Google Analytics 2 jaar Wordt gebruikt om gebruikers te onderscheiden.
_gat Google Analytics 10 minuten Wordt gebruikt om de verzoeken naar het Google Analytics Platform te reguleren.
_gid Google Analytics 24 uur Wordt gebruikt om gebruikers te onderscheiden.
__utmx Google Analytics Content Experiments 18 maanden Wordt gebruikt om te bepalen of een gebruiker deel uit maakt van een content experiment.
__utmxx Google Analytics Content Experiments 18 maanden Wordt gebruikt om te bepalen wanneer content experiment ten einde is (waarin een gebruiker is opgenomen).

Voor advertentie doeleinden

COOKIE
LEVERANCIER
OPSLAGPERIODE
FUNCTIE
__ar_v4 DoubleClick advertising service van Google 5 jaar Wordt gebruikt om de conversies op advertenties uit het Google netwerk te meten.

Cookies wissen, inschakelen en beheren

Via je browser instellingen kun je bestaande cookies verwijderen, alle cookies toestaan of blokkeren en voorkeuren voor bepaalde websites instellen. Meer informatie hierover vind je in de Help-functie van jouw browser:

Raadpleeg voor andere browsers de documentatie van je browserfabrikant. Let op! Als je cookies in je browser blokkeert, kun je mogelijk niet van alle functies van onze website gebruik maken.

Integraal afmelden voor bepaald cookiegebruik

Sommige van onze leveranciers stellen je in staat om je volledig van hun cookiegebruik af te melden (een zogenaamde ‘opt-out’). Dat gaat om diensten zoals web-analytics en advertentie platformen. Ook zijn er services van derden (zoals Ghostery) die je in staat stellen om je gegevens te beschermen. Raadpleeg instructies hierover via onderstaande links. Let op: voor het afmelden worden soms ook cookies geplaatst, wis deze dus niet!

SHARE
Facebook
Twitter
YOUTUBE
Klanten portal